Doporučujeme omezit volbu dobírky a platit přímo na e-shopu (převodem, kartou apod.). Pokud přesto zvolíte platbu dobírkou, pak plaťte prosím bezhotovostně (jak u přepravců, tak na výdejních místech). Možnost platby dobírkou na výdejních místech Zásilkovny je dočasně omezena. Více informací na blogu Zásilkovny. Děkujeme za pochopení. Tým daShop.cz

Reklamace

Vyskytl se u Vašeho produktu nějaký problém, či závada? Kontaktujte nás buď telefonicky (+420 776 659 689), nebo e-mailem (reklamace@daShop.cz).

Záruční oprava

Pomůžeme Vám s dohledáním objednávky i pokud nemáte původní fakturu* a budeme Vás  sami kontaktovat a vést dále, aby jsme reklamaci vyřídili co možná nejrychleji a k Vaší maximální možné spokojenosti. Před zaregistrování reklamace od nás dostanete RMA číslo, pod kterým bude tato reklamace dále vyřizována.
Můžete (ale nemusíte) využít Reklamační protokol (ke stažení zde).

* fakturu lze dohledat podle Jména/Příjmení, čísla objednávky, emailu, popř. sériového čísla dané položky

Mimozáruční oprava

Nefunguje myš, klávesnice a další podle Vašich představ a přitom už vypršela záruční lhůta? Umíme i to!
Kromě jednoduché instalace náhradních dílů z originální výroby daného výrobce (náhradní bezdrátové přijímače, adaptéry, kabely atp.) umíme opravit i závady, které by jinak znamenaly nutnost koupě nového výrobku. Typickým příkladem jsou třeba "proklikané" myšky s nechtěnými dvojkliky, či polité klávesnice. Oprava vždy probíhá výměnou za stejný, nebo lepší náhradní díl, po dokončení opravy je pak zařízení osazeno novými kryty (pokud dojde při demontáži k jejich poškození).

 

 

Reklamace s přiděleným RMA číslem pak prosím doručujte na adresu:

daCube s.r.o. (REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ)
sklad Phoenix Freight
Jedovnická 4
628 00 Brno